Forum Forum klasy 2a Z Drezdenka Strona G│ˇwna Forum klasy 2a Z Drezdenka
ZAPRASZAMY DO ROZMOWY !!!
 
 » FAQ   » Szukaj   » U┐ytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   » Zaloguj 

Myslisz, ┼╝e warto?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasy 2a Z Drezdenka Strona G│ˇwna -> OGúOSZENIE
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Big poster



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 760
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 20:55, 08 Kwi 2014    Temat postu: Myslisz, ┼╝e warto?

Mo┼╝e si─Ö skusz─Ö , ale nast─ůpi to dopiero wtedy, gdy odzyskam pe┼én─ů wiar─Ö w istnienie dobrych lekarzy
[link widoczny dla zalogowanych]
Mo┼╝e sprz─ůta w domu... ostatnio jako┼Ť nie mam kiedy zajrze─ç ;/
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam Magda
[link widoczny dla zalogowanych]
na strawienie tej zupki potrzeba wiecej kalorii niz ona ma,stad ujemny bilans
Witam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
witam.zak┼éadam topik kobiet spe┼énionych kt├│re by┼éy na tyle silne ┼╝e wyjecha┼éy do obcego kraju lub tu w Polsce da┼éy sobie rade ,s─ů niezalezne, stanowcze.

A i połasuchować trzeba. [link widoczny dla zalogowanych] Byłam zachwycona, zwłaszcza masażem - pełen relaks!
Mam na imi─Ö Iwona, mam 21 lat. ju┼╝ Kryminalni s─ů o niebo lepsiejsi trwala znajomosc . Przykro mi ale nie moge Ci nic powiedziec na temat Turynu tylko jedna rzecz.Ja w Veronie place 400 za wynajecie mieszkanie (bez mebli)2 pokoje+kuchnia no i lazienka,takze w Turynie(przypuszczam bedzie moze ze 2 razy wiecej)Turyn to tak w porownaniu do Verony jak Krakow do Rzeszowa o wiele wiekszy takze ceny mieszkan duzo wyzsze ale moze ktos inny da ci konkretne odpowiedzi.Pozdrawiam i powodzenia zycze. roku gosciem by┼é zesp├│l Afromental. [link widoczny dla zalogowanych]
;-( Gruszki nie polecam, tam jest duze cisnienie wiec pewnie nie za mi┼ée uczucie, wlewnik i 2 metrowy wezyk to leci delikatnie , wolno, ciurkiem i tylko z poczatku samego g┼éupie uczucie Kiedy┼Ť korzysta┼éam te┼╝ ze SkyEurope i nie narzekam. Pono─ç bieganie i je┼╝d┼╝enie rozwija mi─Ö┼Ťnie ud. html Kurcze ja te┼╝ by┼éam na vacu. Kup sobie skarpetki tzw.
[link widoczny dla zalogowanych]
dlatego zastanawiam sie czy warto powiekszyc sobie usta botoksem czy innym cudem.z drugiej strony zastanawia mnie,dlaczego jest to takie drogie.
[link widoczny dla zalogowanych]
berry o oczyszczaniu organizmu pisze w swoich ksi─ů┼╝kach Micha┼é Tombak, my┼Ťl─Ö ┼╝e znajdziesz tam spos├│b ┼╝eby nie schudn─ů─ç
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nie jestem na tyle uzdolniona zeby sama sobie robic pazury.zrobie je sobie w salonie ale chce najpierw wiedziec ktore mozna malowac lakierem i ktore beda lepsze jesli wykonuje duuuzo prac domowych
[link widoczny dla zalogowanych]
Powiedzia┼é ┼╝e resztki endometriozy zgin─ů ┼Ťmierci─ů naturaln─ů a je┼Ťli dam im teraz po┼╝ywk─Ö w postaci hormon├│w, to wr├│ce szybciej ni┼╝ mi sie wydaje na st├│┼é.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

juz lepiej oszczedzic i kupic cos w bardziej przystepnej cenie wiem ze diesel jest fajny ale ja jakos nie widze sensu w wydawaniu 500 na spodnie [link widoczny dla zalogowanych] No to ona najpierw zrobi┼éa mi przediza┼éek z innej strony bo stwierdzi┼éa, ┼╝e mam nieprawid┼éowo i najpierw wzi─Ö┼éa si─Ö za obcinanie a potem zrobi┼éa pasemka tylko na koronie bo powiedzia┼éa, ┼╝e jak chc─Ö delikatnie to tak b─Ödzie wystarczaj─ůco i b─Öde zadowolona.
Ja si─Ö wa┼╝─Ö przed i po lewatywie i jest tak ze 40-50 dkg r├│┼╝nicy po. Wydobywa si─Ö on z gruczo┼éu kt├│ry nie jest w ┼╝aden spos├│b powi─ůzany ze zbiornikami nasienia. po┼╝─ůdne ┼╝elowe paznokcie kosztuja 100 z┼é.. Od godziny 12 do 13 lub nawet 14 tam si─Ö NIE PRACUJE. CO Z JO-JO? [link widoczny dla zalogowanych]
J┬┤ihad,nie jest walka,tylko rozeznaniem wlasnego ja,trzeba poczytac i starac sie zrozumiec.Jakbys poczytal Pismo Swiete,wiedzialbys,ze Bog nakazal gloszenie prawdy i nawracania ludzi na dobra droge (tak samo jest to zapisane w Koranie). Faktycznie tak mo┼╝e by─ç, bo ju┼╝ dwa razy mia┼éam przerw─Ö i pomimo tego ┼╝e by┼éam szczup┼éa stosunkowo, to po odstawieniu chud┼éam jeszcze bardziej... Pierwszy raz zdarzy┼éo mi si─Ö, ┼╝eby fryzjerka WYSZYDZI┼üA m├│j pomys┼é, nas┼éucha┼éam si─Ö k─ů┼Ťliwych uwag, zap┼éaci┼éam sporo, w┼éosy zosta┼éy u┼éo┼╝one tak, ┼╝e dopiero po powrocie do domu zobaczy┼éam, ┼╝e pasemka przypominaj─ů przej┼Ťcie dla pieszych. S┼éodki ten pan w Rozmowach w Toku,prawda? Konspiracja ca┼éuski dla Ciebie Pa Pa Pa ja po latach do┼Ťwiadcze┼ä z dietami wiem jedno - w─Öglowodany s─ů z┼ée, a nie t┼éuszcze. Ka┼╝da sama musi mie─ç tylko spodenki i najlepiej szpilki.
Robi┼éam ju┼╝ u niej usta 2 razy i za ka┼╝dym razem wychodz─ů ┼Ťliczne, bardzo dyskretne a nie napompowane jak si─Ö widzi u niekt├│rych dziewczyn Polecam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
plissssss....nie piszcie Jej ┼╝e jest fajnie i ┼╝e jest oki,i ┼╝e taka nadwaga jest fajna, i w og├│le...bo jesli jest tak fajnie to postawcie sie w Jej sytuacji....i ju┼╝ tak fajnie napewno nie bedzie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tobie te┼╝ si─Ö uda.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja przez miesiac zjechalam grubo ponad 10 kg w sumie 16kg ale czesc z tego to byla woda. Nie przepadam za zupkami a instatnt to ju┼╝ w og├│le!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
no własnie!
Bleeeeeeee.
[link widoczny dla zalogowanych]
albo kto┼Ť?????
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

cz─Östomocz, oddawanie moczu w nocy; [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Sunny Daisy GRATULACJE Zw┼éaszcza po pie─çdziesi─ůtce. hej, ja tez wyjezdzam do Kanady wkrotce- konkretnie Montreal Od ok 2 lat jestem w zwiazku z Kandyjczykiem Z tym piwem dziewczyny to nie przesadzajcie Wi─Ökszo┼Ť─ç kap┼éan├│w u nas wywodzi si─Ö z Ruch├│w Odnowy Ko┼Ťcio┼éa i maj─ů na og├│┼é podpisan─ů Krucjat─Ö Wyzwolenia Cz┼éowieka (ja te┼╝ mam wi─Öc z tak─ů propozycj─ů mo┼╝ecie wyj┼Ť─ç na s┼éonia w sk┼éadzie z porcelan─ů Pewnie ┼╝e mo┼╝esz zaprosi─ç, cho─ç u nas si─Ö tego nie praktykuje. Witaj [link widoczny dla zalogowanych]
W┼éa┼Ťciwie wog├│le ich nie czesz─Ö. zatem to jest takie troche beznadziejne sformulowanie, bo chodzi o to by przytrzymac napiecie miesni brzucha i dotknac lokaciami kolan. Za duzo qosci tutaj.Ktora napisala 22.06.13 o qodz.01.16.nie mozesz spac ? mistrz ! koniec p┼éaczu i u┼╝alania sie nad sob─ů !!! upil sie z bezlislnosci ze niemoglismy nic zrobic. witam dziewczyny
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dalej stosuje moja diete bez nazwy ( istny zlepek wielu diet ), i
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam i zapraszam
Doprowadź sprawę do końca!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja si─Ö odwa┼╝y┼éam i um├│wi┼éam si─Ö na konsultacj─Ö w osteomedzie - to w┼éa┼Ťnie co┼Ť dla Ciebie, bo to w krakowie
[link widoczny dla zalogowanych]
hej chce sobie zalozyc paznokcie zelowe lub akrylowe tylko nie wiem ktore lepsze prosze o odp
Zaburzenia cyklu menstruacyjnego z krawieniami i plamieniami pomiedzy okresami(normalka przy Hashimoto)
teledysk:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a wi─Öc stosuj─Ö j─ů 5 dni z cwiczeniami i ma┼éo co jem.
to by by┼éa ostateczno┼Ť─ç.

Bo już zgłupiałam..Pomocy!! [link widoczny dla zalogowanych] MASAKRA..
Ale zawsze to jakas poprawa Czlowiek chce mie prace w zawodzi 17 letnie doswiadczenia a lamusy z firm mysla ze bedzie zapie... Tomek prowadzi Msz─Ö w zupe┼énie inny spos├│b, daje z siebie naprawd─Ö wszystko Co prawda nie oka nie pocieszy┼éam ,ale pomodli┼éam si─Ö (┼╝eby by┼é za tydzie┼ä Na pewno to by┼é spadek cukru, bo bardzo szybko poczu┼éam si─Ö lepiej. W za┼éo┼╝eniu mam 2 tygodnie,bardziej jestem ciekawa ani┼╝eli zmuszona do gubienia kilogram├│w,ale..je┼Ťli wszystko b─Ödzie okay zamierzam poratowa─ç kole┼╝ank─Ö,kt├│ra bardzo chce schudn─ů─ç i nikt nie mo┼╝e jej pom├│c. [link widoczny dla zalogowanych]
Nie ma lekarstwa co pomogloby mi w 100% , ja osobiscie uwa┼╝am ze jest to po prtostu mia┼╝dzyca naczy┼ä i neuropatia cukrzycowa ,czyli powik┼éania cukrzycy ktora niszczy nerwy w ko┼äczynach i nie tylko . Pozdrawiam Znam te┼╝ lekarzy i piel─Ögniarki tam pracuj─ůce, a broni─ůce si─Ö r─Ökami i nogami przed porodem w tych szpitalach i decyduj─ůce si─Ö na prywatn─ů klinik─Ö. Interesuje sie Ezoteryka, Parapsychologia, uzdrawianiem, Reinkarnacja, Pozytywnym mysleniem i wieloma innymi tematami. mam 160 cm, waze 50 kg, w moim super tyleczku mam 89 cm Nigdy tabletki czy proszki typu Alli, Lida itp. Dzi┼Ť chodz─Ö, biegam, ta┼äcz─Ö.
ja mieszkam w Londynie i powiem Ci, ze tak naprawde jest tu wszystko, ja kupoilam ostatnio ogorki kiszone, maslanke, pierogi, czekolade truskawkowa wedla, newsweeka, zubrowke, kapuste kiszona, danio, naleczowianke, flipsy, princesse, kawe prima, i duzo wiecej, nawet twarog bialy
Ja mialam to samo na samym poczatku ale dalej nie jem witamin i samo jakos sie wyrownalo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasy 2a Z Drezdenka Strona G│ˇwna -> OGúOSZENIE Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin